esencjareklamy.pl

strony www chinskie

strony www chinskie Zazwyczaj robię „reverse stożek” i jestem z powrotem do mojego przeciętnego tygodniowego przebiegu przez około 3-4 tygodni po wyścigu. Wpadłem Rock Creek 50K trzy tygodnie po podróżników i nieodebranych mój 50K PR przez 3 minuty wprowadzanie 7-ty ogólna; mój czas regeneracji jest coraz krótszy, jak uzyskać więcej mil na moim ciele.

8. Co sądzicie o jak uruchomić? Po uruchomieniu rasę tej odległości skupić się na, jak się czujesz (skanowanie ciała od stóp do głów i wewnętrznie), utrzymując nawodnienia / elektrolity w równowadze, w następstwie strategii tankowania i co będziemy potrzebować pomocy na stacjach zbliżających , Podczas skanowania i coś jest nie w porządku następnie przejść do trybu zorientowane na rozwiązanie, aby dowiedzieć się, co trzeba zrobić, aby rozwiązać ten problem, zanim zrobi się jeszcze gorzej. Jeśli jesteś w naprawdę niskiej temperaturze zacząć myśleć o tym, dlaczego robisz to jak szukać sensu i inspiracji, aby popychać.

strony www chinskie

9. Ile trzeba trenować? I średnio około 50 mil na tydzień i typowy tydzień składa się z 4-5 seriach od 6 do 10 mil i jednym długim okresie ponad 15 mil. Na dłuższą metę jest naprawdę kluczem, gdyż przede wszystkim trenuje układ hormonalny do obsługi stres będzie można napotkać w trakcie 100 Miler. Pobiegłem co najmniej jeden wyścig 50K lub dłużej praktycznie w każdym miesiącu tego roku.

10. Nie boli? Tak! Są chwile, kiedy ból wydaje się nie do zniesienia; trzeba znać różnicę między „bezpiecznym” ból i ból co oznacza problem tak poważny, że trzeba zamknąć. Przez około 50 mili wszystko boli, do pewnego stopnia tak, to po prostu staje się różnym stopniem bólu. W Arkansas I rzeczywiście zaczął czuć się lepiej w wyścigu rozwijała się w ciągu ostatnich 50 mil; Odkryłam, że dla mnie późno w wyścigu jest mniej bolesne, gdy biegnę, niż gdy idę albo stoi w miejscu.
Artykuł napisany przez: